Oameni faini – SO Auto

Oameni faini – SO Auto

NU, nu e reclamă plătită. Dacă mă cunoașteți cu siguranță știți că scriu despre oamenii faini cu care am avut de a face. Poate va fi util unora.

Nu sunt șofer de multă vreme, așadar, cu mașinile nu prea mă știu. M-am trezit și eu la bătrânețe să dau de carnet și să conduc. Dacă mă întrebați chestii de mecanică auto știu doar cam pe unde se află motorul, unde are roțile și alte chestii pe care am fost obligat de școală să le învăț. În consecință, un zgomot suspect la mașină mă trimite în service pentru că nu mă știu. Sunt tipul de om care crede că, un specialist e cel ce face treaba mai bine ca un amator.

Am mers la ultimul incident cu mașina într-un service care mi-a fost recomandat. Au verificat-o și diagnosticul „bucșele sunt praf și pe față și pe spate”. După acest diagnostic am mers la nenea șefu de service și am întrebat: Nu vă supărați, cât mă costă și când se poate face? Această întrebare a declanșat o reacție în fața căreia am rămas blocat.

  • Domnule, vrei să repari mașina sau să întrebi de preț?
  • Vreau să repar și întreb pentru că habar nu am dacă costă 100 de lei sau 3000.
  • Dumitale crezi că eu am timp să stau să îți caut piese acum, ca să îți zic cât costă și după aia să placi la altul?
  • Nu cred nimic domnu mecanic, am întrebat pentru că vreau să știu.
  • Adică mă suspectezi că eu vreau să te fur, nu ai încredere?
  • Nu domnu mecanic, nu suspectez, am crezut că am voie să întreb. Îmi cer scuze pentru insultă.

Am plecat cu un gust amar. Om recomandat de alții ca meseriaș bun, pierde pentru că are o optică eronată în privința relației cu clienții.

Am mers la SO AUTO și am făcut aceeași manevră. Nu vă supărați cât mă costă să schimb bucșele? Fără să se vaite, oamenii au introdus câteva date și în mai puțin de un minut știam cât mă costă și când se poate face.

Azi am dus mașina la service la ora stabilită și pe la 11 mă sună să îmi spună că e gata. Vă costă x lei. Păi cum așa, era mai scump? Oamenii au fost cinstiți, nu mi-au schimbat și bucșele pe față pentru că nu era necesar, le-au trimis înapoi. Cei care au evaluat inițial, evaluare pentru care am plătit, au pus la calcul toate bucșele, ca să nu aibă bătăi de cap.

Așa se face că un minim de respect față de clienți, aduce numai avantaje. Cinstea însă e de neprețuit. Mulțumesc!

1

One Response

  1. Feri
    28 septembrie 2015

Write a response

Poți primi articolele viitoare
pe eMail

Înscrie-te și vei fi anunțat imediat ce apare ceva nou.

Multumesc de abonare.

Ceva nu a mers.